انواع لنز طبی

انواع لنز طبی

لنز طبی تماسی نرم
بیشتر لنزهای طبی که مورد استفاده کاربران است از نوع لنز تماسی نرم می باشد که با تکنولوژی بسیار بالای اپتیکی ساخته شده است و دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی می باشد. این لنزها اکسیژن رسانی بالایی دارند و برای قرنیه چشم ها مزیت مهمی به شمار می آید.

لنز چشم طبی تماسی سخت یا نفوذ پذیر به گاز
لنزهای طبی GP  وGRP که به لنزهای سخت معروف هستند لنزهای بسیار مقاومی هستند و می توان از آن ها در مدت زمان بیشتری استفاده کرد. البته با روی کار آمدن لنزهای تماسی نرم، لنز های طبی سخت  طرفداران خود را به طور چشمگیری از دست  داد. اما همچنان افراد زیادی هستند که از لنزهای طبی سخت استفاده می کنند و با آن ها احساس راحتی بیشتری دارند.

لنزنرم، لنز سخت، لنز اسکلرال

Untitled

لنز سخت

لنز طبی ماهانه
این نوع لنزها هم مانند لنزهای هفتگی تاریخ انقضای کوتاه مدتی دارند و پس از 1 ماه استفاده از آن باید لنز دیگری را جایگزین آن کرد و استفاده بیشتر از 1 ماه، باعث آسیب به چشم خواهد شد. لنز چشم طبی ماهانه همانند لنزهای طبی هفتگی نیاز به مراقبت هر روزه دارد و باید با محلول لنز آن ها را شست و شو داد تا آلودگی های محیطی و رسوبات چسبیده به لنز کاملا از بین بروند.

لنز طبی فصلی
تاریخ مصرف لنز چشم طبی فصلی به مدت 3 ماه است و در صورتی که فرد استفاده زیادی از لنز نداشته باشد می تواند از آن به مدت 6 ماه استفاده کند. اما پیشنهاد می شود برای عایت بهداشت و مراقبت از چشم پس از پایان 3 ماه لنز دیگری تهیه نمایید

لنز فصلی

لنز طبی سالانه (دائم)
این نوع لنزها از جنس هایدروژل سیلیکون می باشد که نسبت به دیگر لنزهای طبی دارای تکنولوژی پیشرفته تری هستند و باعث اکسیژن رسانی زیادی به چشم می گردد و به همین دلیل به لنزهای قابل تنفس معروف هستند.

لنز سالانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من